Na ile skuteczny jest SPAM?

Comment

Libtech O reklamie

Otwierasz skrzynkę pocztową, a tam kilka, a nawet kilkanaście maili, jeśli nie otwierasz poczty każdego dnia. Samochód prawie za darmo, kurs angielskiego bez opłat, darmowe ogłoszenia itd. Czasem, aż trudno odnaleźć właściwe wiadomości, a często jak nie chce nam się przeglądać poczty, wszystko ląduje w koszu. Wielu usługodawców poczty elektronicznej bazuje na spamie, dlatego trafia on do naszych skrzynek odbiorczych, nie zaś do zakładki z napisem SPAM.

#Email - http://www.augustynski.eu/poczta-elektroniczna-nie-straszna/

Źródło: augustyński.eu

Nienawidzę SPAM-u, kto to wymyślił????

Chyba nikt nie lubi maili reklamowych, ale to przecież nie o to chodzi. Każde narzędzie marketingowe, które pozwala na skuteczną reklamę, jest wykorzystywane w promocji firmy. W ostatnim czasie tę formę marketingu zaczęto ubierać w ładniejsze słowa: mailing czy e-mail marketing. Brzmią nieco lepiej, niż znienawidzony SPAM, a oznaczają to samo. Bez względu na określenie, masowa wysyłka reklamy drogą elektroniczną, stanowi podstawowe i najważniejsze narzędzie marketingu internetowego. Umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, nie ponosząc przy tym wysokich kosztów. Sami możemy stworzyć tekst, grafikę, bazę odbiorców itd. Mailing można zlecić, wówczas ponosimy koszty, jednak są to niewielkie kwoty, porównując np. z reklamą w tv czy choćby w radio, a możliwość dotarcia ze swoimi usługami/produktami do milionów ludzi na całym świecie.

Skuteczny SPAM

Reklama wysyłana pocztą elektroniczną może być bardzo skuteczna, jeśli jest właściwie zaplanowana. Po pierwsze, określamy grupę docelową, tworzymy hasło-tytuł, a w treści przesyłamy zapytanie na zgodę o przesłanie reklamy. Ze statystyk wynika, iż na 1000 osób, 30 zgodzi się na wysyłkę reklamy. Mamy wówczas jednak pewność, że taki mail zostanie otwarty. Również firma traktowana jest w sposób bardziej profesjonalny. Skuteczny SPAM oznacza przemyślane i rozsądne działanie.

On żyje ze SPAM-u

Daniel Balsam od kilku dobrych lat walczy ze spamerami. I co? I świetnie na tym wychodzi. Amerykanin, wykorzystując jednolite i niepozostawiające w kwestii reklamy elektronicznej kalifornijskie prawo, wygrał już wiele procesów z mniejszymi i większymi firmami. Bez skrupułów potrafi wykorzystać każde uchybienie spamera. Jak sam o sobie mówi, czuje się jakby sprzątał internet.

Z tego wynika, że ze na spamie zarabiać można na wiele sposobów. A przez najbliższe lata raczej nic się w tej kwestii nie zmieni, nadal, w każdy poniedziałek rano będziemy przeklinać zapchaną skrzynkę odbiorczą.

Pin It

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.