Category Archives: O reklamie

Pendrivy Reklamowe: Funkcjonalność i Efektywność w Marketingu

Pendrivy reklamowe to małe, przenośne urządzenia do przechowywania danych, które przedsiębiorstwa wykorzystują jako narzędzie promocyjne. Dzięki swojej funkcjonalności oraz możliwości personalizacji, stały się popularnym gadżetem reklamowym, który łączy w sobie praktyczność z efektywnością marketingową. W odróżnieniu od tradycyjnych ulotek czy długopisów, pendrivy oferują obdarowanym realną wartość użytkową. Continue reading

Published by:

Jak gadżety i artykuły reklamowe wpływają na rozpoznawalność marki?

W dobie wszechobecnej konkurencji i ciągłego bombardowania konsumentów reklamami, firmy szukają skutecznych sposobów na wyróżnienie swojej marki. Gadżety i artykuły reklamowe odgrywają tu kluczową rolę, stając się nie tylko narzędziem marketingowym, ale i elementem budującym świadomość marki. Ich wpływ na rozpoznawalność marki jest niezaprzeczalny i wielowymiarowy. Continue reading

Published by:

McDonald’s: Ponad 2 mln zł na pomoc ze sprzedaży Ukraińskiego Burgera

Okresowe wprowadzenie Ukraińskiego Burgera do menu McDonald’s Polska było gestem gościnności w kierunku uchodźców zza wschodniej granicy. Marka przekaże 3 zł z każdego sprzedanego Ukraińskiego Burgera Fundacji Ronalda McDonalda w Ukrainie, na pomoc humanitarną osobom pozostającym w swojej ojczyźnie. Łącznie w ramach oferty zebrano 2 370 000 złotych. Te środki zostaną przekazane na zakup i skompletowanie 46 000 paczek żywności trwałej dla mieszkańców Ukrainy. Continue reading

Published by:

Hala Koszyki w znakomitej formie.

Pandemia COVID-19 była i nadal jest wyzwaniem dla całego rynku nieruchomości w Polsce i na świecie. Niestraszna okazała się dla Hali Koszyki w Warszawie – flagowego projektu wielofunkcyjnego w portfelu Globalworth, czołowego właściciela i zarządcy biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Popularne miejsce spotkań mieszkańców stolicy utrzymało znakomite wyniki i pozyskało nowych najemców. Continue reading

Published by: