Pendrivy reklamowe to małe, przenośne urządzenia do przechowywania danych, które przedsiębiorstwa wykorzystują jako narzędzie promocyjne. Dzięki swojej funkcjonalności oraz możliwości personalizacji, stały się popularnym gadżetem reklamowym, który łączy w sobie praktyczność z efektywnością marketingową. W odróżnieniu od tradycyjnych ulotek czy długopisów, pendrivy oferują obdarowanym realną wartość użytkową. Continue reading
Category Archives: O reklamie
Jak gadżety i artykuły reklamowe wpływają na rozpoznawalność marki?
W dobie wszechobecnej konkurencji i ciągłego bombardowania konsumentów reklamami, firmy szukają skutecznych sposobów na wyróżnienie swojej marki. Gadżety i artykuły reklamowe odgrywają tu kluczową rolę, stając się nie tylko narzędziem marketingowym, ale i elementem budującym świadomość marki. Ich wpływ na rozpoznawalność marki jest niezaprzeczalny i wielowymiarowy. Continue reading
Immergas finalizuje kampanię #RazemdlaCzystegoPowietrza
Jedna z wiodących marek z branży grzewczej podsumowuje kolejną odsłonę swojej proekologicznej kampanii. Poprzez działania medialne i zaangażowanie znanych osób chce podkreślać, że każdy z nas ma wpływ na stan powietrza i tempo zmian klimatu. Continue reading
„Łączy nas coś dobrego” – rusza kampania promująca spożywanie pieczywa
Jej głównym celem jest edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego udziale w codziennej, zbilansowanej diecie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół wyrobów piekarniczych, zwłaszcza tych dostępnych w sklepach wielkopowierzchniowych. Continue reading
McDonald’s: Ponad 2 mln zł na pomoc ze sprzedaży Ukraińskiego Burgera
Okresowe wprowadzenie Ukraińskiego Burgera do menu McDonald’s Polska było gestem gościnności w kierunku uchodźców zza wschodniej granicy. Marka przekaże 3 zł z każdego sprzedanego Ukraińskiego Burgera Fundacji Ronalda McDonalda w Ukrainie, na pomoc humanitarną osobom pozostającym w swojej ojczyźnie. Łącznie w ramach oferty zebrano 2 370 000 złotych. Te środki zostaną przekazane na zakup i skompletowanie 46 000 paczek żywności trwałej dla mieszkańców Ukrainy. Continue reading
Hala Koszyki w znakomitej formie.
Pandemia COVID-19 była i nadal jest wyzwaniem dla całego rynku nieruchomości w Polsce i na świecie. Niestraszna okazała się dla Hali Koszyki w Warszawie – flagowego projektu wielofunkcyjnego w portfelu Globalworth, czołowego właściciela i zarządcy biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Popularne miejsce spotkań mieszkańców stolicy utrzymało znakomite wyniki i pozyskało nowych najemców. Continue reading