Gdy w zeszłym roku świat zmagał się z pierwszymi falami pandemii, organizatory festiwalu Golden Drum ze słoweńskiej Izby Reklamy pracowali nad odświeżeniem formuły konkursu, któremu ma przyświecać idea zrównoważonej przyszłości. Jednym z kluczowych aspektów były trofea – najbardziej widoczne i namacalne symbole wydarzenia. Zgodnie z tegorocznym hasłem „Re:start the future”, zespół Golden Drum z dumą prezentuje nowe statuetki, zaprojektowanez uwzględnieniem kluczowych dla naszych czasów kwestii – wyzwań środowiskowych. Tegoroczni laureaci otrzymają trofea, które powstały w duchu zrównoważonego rozwoju. Continue reading
Category Archives: O reklamie
4 na 10 marketerów uważa, że agencje reklamowe nie dotrzymują deadline’ów
Marketing nierozerwalnie związany jest z presją czasu. Marketerów i agencje gonią terminy, które mocno wpływają na wzajemne zaufanie i jakość współpracy. Branża marketingowa jest bardzo specyficzna, wiąże się z dużą kreatywnością, a także wymaga radzenia sobie z wielozadaniowością. Z badania brief4u.com wynika, że 4 na 10 marketerów jest zdania, że agencje reklamowe mają problem z dotrzymywaniem terminów zawartych w umowach. Średnio 80 procent projektów nie kończy się w ustalonym czasie lub nie mieści się w zaplanowanym budżecie.[1] Przekraczanie deadline’ów generuje dodatkowe koszty, stres oraz konflikty na linii marketer-agencja. Continue reading
Royal Robbins nowym klientem agencji Projekt77
Fenix, międzynarodowa grupa posiadająca w portfolio produkty wspierające aktywność na świeżym powietrzu, powierzyła kompleksową obsługę public relations marki Royal Robbins agencji Projekt77.
Nowa kampania IKEA „Życie układasz całe życie”
Świat dookoła nas nieustannie się zmienia. My również nie stoimy w miejscu i chętnie próbujemy czegoś innego – jednocześnie poznając się na nowo. W najnowszej kampanii IKEA dostrzega piękno zmian i płynności życia. Bo kto powiedział, że musimy się zdefiniować raz na zawsze? Continue reading
Publicis Groupe CEE wzmacnia zespół kreatywny platformy Le Pont
Jerker Fagerström jako Chief Creative Officer dołączy do platformy Le Pont, którą w ramach Publicis Groupe CEE tworzą trzy centra kompetencyjne w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Fagerström będzie jednocześnie pełnił dotychczasową funkcję Chief Creative Officera w Publicis Groupe Nordics. Continue reading
Marketing nieruchomości w praktyce
Ciągły rozwój sektora nieruchomości przyczynia się do wzrostu konkurencyjności na rynku. To stawia przed deweloperami nowe wyzwania. Coraz częściej pojawia się pytanie: jak promować nieruchomości i zdobywać klientów? Niewątpliwie podstawą efektywnej sprzedaży jest dobrze prowadzony marketing nieruchomości. Continue reading