W 2022 roku mija 25 lat od powstania marki Slodkie. Firma, będąca jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, postanowiła świętować swój jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, Slodkie planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, wprowadzając szereg zmian wewnętrznych, a także wspierając potrzebujące osoby, organizacje oraz środowisko.
Category Archives: O reklamie
Media jeszcze nigdy nie były tak ważne dla przedsiębiorców
Pomimo niezbitych dowodów na bezprecedensową siłę mediów, wciąż znaczna część przedsiębiorców waha się przed podjęciem decyzji o skorzystaniu z usług profesjonalnych agencji PR. Dlaczego? Powodów można doszukiwać się zarówno we wciąż niepewnej sytuacji gospodarczej, jak i nadal dojrzewającej kulturze biznesowej na polskim rynku w ogóle. Jakie argumenty są w stanie przekonać krajowych przedsiębiorców do ścisłej współpracy ze specjalistami od public relations? Continue reading
Trendy w agencjach: rosnące zespoły, profilowanie, specjalizacja
Wzrost liczby osób pracujących w informacji i komunikacji na przestrzeni lat 2020–2021 wyniósł blisko 8% (GUS). Przetasowania pandemiczne z pewnością odcisnęły na tym swoje piętno, a z opinii wielu specjalistów wynika, że dobrych pracowników brakuje bardziej niż kilka lat temu. Zmienia się rynek pracy, branża, ale też oczekiwania klientów. Jak odpowiadają na to agencje? Niektóre coraz wyraźniej stawiają na własną specjalizację. Continue reading
Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2022 roku?
Rosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony corocznie przez agencję Alert Media Communications, wzrósł w br. o 5 punktów do 60%. To najwyższy wynik od początku tego badania. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2022 rok znalazły są kryzysy, których źródłem będą internet oraz niestabilność polityczna, czego obawia się ponad połowa ankietowanych. Coraz większym problemem dla organizacji są również tzw. mikrokryzysy – aż dwóch na trzech badanych poświęca co najmniej godzinę czasu tygodniowo na zajmowanie się takimi problemami małej skali, które mogą eskalować do roli poważnego kryzysu. Continue reading
Content marketing w praktyce
Content marketing (ang. marketing treści) stanowi doskonałe narzędzie do budowania trwałych relacji z klientami. To odpowiednio opracowana strategia marketingowa, polegająca na tworzeniu i publikowaniu ciekawych treści. Agencje zajmujące się content marketingiem przygotowują materiały, które w atrakcyjny sposób prezentują informacje o usługach i produktach. Są one jednak o wiele bardziej wartościowe dla czytelnika niż standardowe treści promocyjne. Oprócz części spełniającej walory reklamowe dostarczają również wiele cennych informacji.
Continue reading
Sika prezentuje nietypową kampanię wizerunkową
Niekonwencjonalna, lifestyle’owa reklama to powrót do korzeni marki, która ponad 100 lat temu zaczynała jako producent materiałów uszczelniających. Kampania ma pokazać, że woda w domu może być naszym sprzymierzeńcem, jeśli tylko zaufamy odpowiednim produktom do hydroizolacji. Continue reading