Ulotki to wciąż jeden z najtańszych sposobów na reklamę. W gąszczu ulotek, które dostaje się w dłoń mało kto czyta, co jest na nich napisane, chyba że ulotka zaintryguje. Skuteczna ulotka to przemyślany projekt, tu nie ma miejsca na przypadki!
Skuteczna ulotka w kilku krokach
Nagłówek
Krótki, czytelny, oryginalny, intrygujący.

Źródło: http://www.rocketpunch.com/
Precz z banalnymi hasłami!
Absolutnie zrezygnuj z haseł 'wysoka jakość’, 'super ceny’, 'najlepsi na rynku’ itd. To banały!

Źródło: http://www.londoner.com.pl/
Język korzyści
Odpowiadaj na potrzeby społeczeństwa, kreuj je poprzez język korzyści. Co zyskuje człowiek korzystając z Twoich usług?

Źródło: http://www.thrivestrategies.com/
Intrygująca oprawa graficzna
Skuteczna ulotka przyciąga wzrok. Nie zamieszczaj zbyt dużo elementów i informacji, ma być przejrzyście. Ogranicza Cię wyłącznie wyobraźnia!

Źródło: http://www.doqueosgaysgostam.com/
Unikaj drobnego druczku, to zawsze powoduje, że ulotka ląduje w śmieciach!
Źródło głównego obrazka: http://www.satsuki.sakura.ne.jp.






















