Jacek Brzeziński objął stanowisko – Head of Content, czyli szefa redakcji w Business Edge, warszawskiej agencji marketingu B2B i content PR. Jego misją jest utworzenie zgranego, merytorycznego zespołu, który odpowie na rosnące zapotrzebowanie klientów firmy na wyspecjalizowane materiały wspierające sprzedaż, marketing i działy HR.
Jacek Brzeziński związany był z Business Edge w latach 2016-2020. Dla klientów agencji współtworzył strategie komunikacyjne oraz raporty, ebooki, scenariusze krótkich wideo, teksty na strony www i do czasopism drukowanych oraz wiele innych form treści. Prowadził skuteczny program social sellingowy i doradzał w zakresie doboru taktyk marketingowych B2B w internecie.
Przez ostatni rok pracował w Sieci Badawczej Łukasiewicz, gdzie zajmował się cyfrowym marketingiem produktowym. Wcześniej przez wiele lat był związany z tytułami prasy komputerowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i University of London.
Na stanowisku szefa redakcji ma rozwinąć zespół, który pomoże w dalszej ekspansji Business Edge
Wśród klientów tej agencji marketingowej są m.in. takie marki rynku B2B jak Mondi, Fiserv i GE Healthcare.
Business Edge to agencja marketingu B2B i PR, której wizja opiera się na założeniu, że celem marketingu B2B powinna być przede wszystkim sprzedaż. Firma w swoich działaniach skupia się na marketingu strategicznym i content marketingu w kanale B2B. W ostatnich latach intensywnie rozwija swoją działalność w obszarze social sellingu.