Ochrona lakieru, reklama na samochodzie, a może nowy kolor? Foliowanie pojazdu

Comment

O przemyśle i technologiach

Foliowanie samochodu jest coraz popularniejsze w Polsce i nie ma w tym nic dziwnego. Nałożenie folii na karoserię powoduje nie tylko nowy „look” ale również zabezpiecza auto przed porysowaniem.

Stary, a jednak nowy?

To jak wygląda samochód zależy od jego właściciela. W sytuacji, kiedy jest szansa na zakup używanego auta w dobrym stanie za przysłowiowe grosze, jedynym minusem może być jego… wygląd. Porysowana karoseria lub kolor lakieru, który nie odpowiada nowemu właścicielowi może skutecznie zniechęcić do zakupu pojazdu. Na szczęście są firmy, które dają takim samochodom, nowe życie. Foliowanie auta daje wiele ciekawych możliwości i to nie tylko kolorystycznych ale również fakturowych. To jak będzie wyglądał samochód zależy wyłącznie od wizji właściciela. Wybór jest naprawdę duży.

  • 100 kolorów,
  • laminaty carbon,
  • szczotkowana stal,
  • folie graficzne z dowolnie wybranym nadrukiem,
  • folie zabezpieczające lakier,
  • taśmy 3M Knifeless, które służą do bezpiecznego cięcia podczas nakładania.

Same zalety!

Foliowanie samochodu to nie tylko tańsza alternatywa dla zmiany koloru powłoki lakierniczej. Warto również pamiętać, że istnieje możliwość aplikacji folii przezroczystej. Taka ma służyć do zabezpieczenia oryginalnego lakieru. Profesjonalnie nałożona w sprawdzonej firmie z dobrą renomą jest praktycznie nie do odróżnienia od zwykłego lakieru. Reklama na samochodzie to kolejna zaleta tej techniki. Foliowanie pojazdu jest objęte długą gwarancją. Nawet do 10 lat.

No i na koniec, warto pamiętać, że kiedy ta się znudzi, zawsze można ją ściągnąć, nałożyć nową lub cieszyć oko oryginalnym lakierem, ponieważ ten będzie w stanie nienaruszonym.

Źródło zdjęć: youtube.com

Dodaj komentarz