Nośniki LED to nowoczesne, efektowne rozwiązania, które doskonale sprawdzą się na eventach, imprezach masowych czy koncertach. Telebimy skupiają uwagę odbiorców, zachęcając ich do nabycia reklamowanych towarów. Zastanawiasz się nad zakupem ekranu LED? Przeczytaj, jakimi funkcjonalnościami powinien wyróżniać się telebim.
Jasność i głębia kolorów obrazu. Jakie cechy powinien posiadać telebim?
Warto wybrać konstrukcję o niewielkiej masie całkowitej. Obecnie ekrany LED ważą zaledwie 25 kilogramów, a grubość ich ekranu nie przekracza 8 centymetrów. Dobrym wyborem będzie urządzenie, które charakteryzuje się modułową konstrukcją i łatwością montażu. Na co jeszcze należy zwrócić uwagę, decydując się na zakup ekranu LED?
Ekrany indoor
Telebimy często wykorzystywane są w przestrzeniach zamkniętych, m.in. w salach wystawienniczych, galeriach handlowych, halach koncertowych czy stadionach sportowych. Technologie LED pomagają skupić uwagę gości na prezentowanych treściach, wyświetlając na ekranie animacje, spoty reklamowe czy materiały wideo.
Producenci telebimów oferują zintegrowane stelaże, które mogą zostać zabudowane lub zlicowane ze ścianą. Co więcej, w przypadku bardziej wymagających projektów, dostawca umożliwia zastosowanie nieszablonowych kształtów nośnika – ekranów zaokrąglonych, giętych i okrągłych.
Rynek rozwiązań AV oferuje telebimy, które bazują na technologii mini-LED. Prezentowane obrazy charakteryzują się głębią kolorów i jakością przewyższającą Full HD.
Ekrany outdoor
Dostawcy telebimów polecają nośniki zewnętrzne, wyposażone w zintegrowane stelaże do montażu. To rozwiązanie LED dostosowane jest do czynników związanych z warunkami atmosferycznymi. Co więcej, producenci nośników zapewniają również specjalne, automatyczne regulatory jasności. Ten element pozwoli wyróżnić prezentowane treści nawet porą wieczorną.
Czym charakteryzują się nowoczesne ekrany LED? Na rynku nośników AV dostępne są konstrukcje o wysokim stopniu transparentności. Telebimy pomagają zachować przezierność okien, umożliwiając dostęp światła słonecznego do wnętrza budynku.
Skuteczna reklama OHH. Czym powinien wyróżniać się telebim reklamowy?
Reklama OHH (Out-Of-Home-Media) to forma komunikatu, który umieszczany jest na zewnątrz budynków. Sektor OOH obejmuje takie nośniki AV, jak: telebimy reklamowe, citylighty, billboardy.
Telebimy to skuteczny sposób na zaprezentowanie materiału informacyjno-reklamowego szerokiemu gronu odbiorców. Co więcej, wyświetlane treści dostępne są dla klientów bez przerwy.
Na co należy zwrócić uwagę, decydując się na reklamę OOH? Warto pamiętać, że telebimy umieszczone powinny zostać w miejscu, w którym panuje odpowiedni ruch uliczny. Konstrukcje muszą przyciągać wzrok przechodniów. Telebimy reklamowe, które odznaczają się intensywną, nasyconą gamą kolorów, łatwiej zdobędą zainteresowanie pieszych. Warto również zadbać o oświetlenie, które wyróżni reklamę po zmroku.
Poznaj Flexvision – dystrybutora nowoczesnych rozwiązań AV na polskim rynku
Firma Flexvision od lat proponuje nowatorskie nośniki LED najwyższej jakości. Co więcej, dystrybutor oferuje stałe usługi serwisowe telebimów – wymianę lub naprawę podzespołów, konfigurację, konserwację. Odwiedź stronę internetową Flexvision (flexvision.pl), skontaktuj się z konsultantem i poznaj ofertę nowoczesnych ekranów LED.