Ile kosztuje wizerunek w biznesie? Kilka sekund tyle podobno wystarczy, by zrobić na kimś dobre wrażenie bądź pozostawić niesmak. Wizerunek w biznesie zarówno przedsiębiorcy jak i firmy jest bardzo ważny.
Z piwnicy na salony
Przykładów, gdzie firmy zaczynały w małych, obskurnych piwnicach, pławiąc się teraz w luksusie jest sporo. Z pewnością pomysł na biznes, głowa na karku, przedsiębiorczość, kreatywność to kluczowe elementy sukcesu. Nie da się jednak ukryć, że nowinki techniczne nie tylko wpływają na wizerunek, ale też ułatwiają pracę.
![Smarwatch.](https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/36/e4/23/36e423e1b72931c7d0170131daefb828.jpg)
Źródło: pl.pinterest.com.
Technologia kształtuje wizerunek w biznesie
Designerski smartfon, tablet, laptop, gadżety typu smartwatch budują wizerunek w biznesie. Mogą być bardzo pomocne. Liczy się nie tylko dress code, ale i dodatki, bo to one budują całość. Wyobrażasz sobie markowe, świetnie skrojone ciuchy i mało funkcjonalny telefon bądź inny sprzęt? Zazwyczaj wchodząc z kimś we współpracę, zwracamy uwagę nie tylko jak wygląda, ale jakimi rzeczami się otacza.
Innowacyjność się opłaca
![Technologia a wizerunek w biznesie.](https://ladybusiness.pl/wp-content/uploads/2015/07/fot_1_Tax_Care-713x510.jpg)
Źródło: ladybusiness.pl.
Za nią zazwyczaj idzie funkcjonalność, szybkość działania, profesjonalizm. Wchodząc do jakiejkolwiek firmy patrzymy na wystrój, oczekujemy szybkości załatwienia sprawy. Innowacyjne rozwiązania technologiczne również w tym obszarze mocno wpływają na wizerunek w biznesie. Nowoczesne technologie mają znaczenie przy komunikacji z klientem. Poza tym technologia, innowacyjne rozwiązania, zdecydowanie ułatwiają kreowanie wizerunku w biznesie, tworzenie pozytywnego obrazu marki. To wszystko przekłada się na rozwój.
Z tych kilku powodów nie warto na niej oszczędzać.
Źródło głównego obrazka: managerplus.pl.