Dynamiczny rozwój portali społecznościowych uczynił z nich jedno z głównych narzędzi marketingu internetowego. To skuteczna reklama, świadome budowanie wizerunku marki, umacnianie pozycji na rynku. Jak się okazuje wcale nie tak łatwo budować wizerunek firmy na portalu społecznościowym. Konieczne jest przyjęcie określonej strategi i dbałość o informacje, które się ukazują.
Stawiaj na jakość
Im więcej mało wartościowych, kopiowanych ze strony firmy wiadomości czy też z internetu, tym mniejsza skuteczność profilu. Przede wszystkim liczy się jakość, postaw na dobre teksty, grafiki, które nie są powielane co rusz w sieci czy filmiki przesyłane przez każdego. Nie dodawaj również informacji ze strony firmowej. Klient, który jest zainteresowany ofertą, z pewnością wejdzie na stronę, sprawdzi cennik, zakres usług. Sztuką jest świadomie budować wizerunek firmy na portalu społecznościowym. Wymaga to zaangażowania, innowacyjnego podejścia, pomysłowości. Postaw na teksty, grafiki czy animacje tworzone przez firmę, mogą być to porady, informacje o wydarzeniach w firmie, w branży. Jednym słowem nowości.
Buduj wizerunek firmy przydatną treścią
Treść, która wnosi coś nowego w życie człowieka, poszerza jego horyzonty, sprawia, że klienci będą zaglądać na profil firmy. Z pewnością sam masz ulubione strony w sieci, dlaczego właśnie one? Bo z nich czerpiesz wiedzę, informacje. Warto obecnie stawiać na słowo, dobrą treść. Dobry content przyciąga jak magnez, internauci przesyłają sobie linki do ciekawych rzeczy, a marka w taki sposób umacnia się w świadomości klientów.
By przyciągnąć uwagę do profilu firmowego, konieczne jest wyjście poza konwenanse. Liczy się innowacyjny pomysł, standardowo, schematycznie prowadzone profile firmowe są po prostu nudne!
Źródło głównego obrazka: archimag.com.