Category Archives: O reklamie

Bez oprawy muzycznej nie ma filmu, serialu i reklamy

Reklama bez dźwięku? Rzadko spotykane. Przerażająca scena filmowa bez muzyki? Mało wiarygodne. Muzyka bawi, wzrusza, buduje napięcie. Jest dopełnieniem obrazu w filmie, serialu, spocie reklamowym. Skąd się tam bierze? Jak ją dobrać, by wzbudzić odpowiednie emocje? Czy marka może budować swoją tożsamość poprzez muzykę? O tym rozmawiamy z Agnieszką Kulczycką, konsultantką muzyczną, założycielką i Prezeską Sirens – firmy, która dobiera muzykę do filmów, seriali, reklam i pracuje m.in. dla TVN, Polsat, Netflix, HBO.   Continue reading

Published by:

Razem w stronę eko

Czy czasopisma mogą być EKO? Jak wygląda ekologiczna rewolucja w ich produkcji? 

Negatywne zmiany środowiska, które dzieją się na naszych oczach, nie pozostawiają żadnych złudzeń. Czas refleksji, rozważań oraz snucia planów dotyczących poprawy stanu Ziemi już dawno minął. Continue reading

Published by:

Internauci wzywają do bojkotu firm, które zostały w Rosji – najczęściej Leroy Me

Opinie Internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, spadają na łeb i na szyję. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37, a nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Dzięki decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi.  Continue reading

Published by:

Business Edge tworzy zespół redakcyjny

Jacek Brzeziński objął stanowisko – Head of Content, czyli szefa redakcji w Business Edge, warszawskiej agencji marketingu B2B i content PR. Jego misją jest utworzenie zgranego, merytorycznego zespołu, który odpowie na rosnące zapotrzebowanie klientów firmy na wyspecjalizowane materiały wspierające sprzedaż, marketing i działy HR. Continue reading

Published by: