Reklama bez dźwięku? Rzadko spotykane. Przerażająca scena filmowa bez muzyki? Mało wiarygodne. Muzyka bawi, wzrusza, buduje napięcie. Jest dopełnieniem obrazu w filmie, serialu, spocie reklamowym. Skąd się tam bierze? Jak ją dobrać, by wzbudzić odpowiednie emocje? Czy marka może budować swoją tożsamość poprzez muzykę? O tym rozmawiamy z Agnieszką Kulczycką, konsultantką muzyczną, założycielką i Prezeską Sirens – firmy, która dobiera muzykę do filmów, seriali, reklam i pracuje m.in. dla TVN, Polsat, Netflix, HBO. Continue reading
Category Archives: O reklamie
10 praktycznych gadżetów reklamowych w podróżniczym stylu
Podróżnicze gadżety reklamowe to świetny wybór dla tych firm, które wśród swoich klientów mają wielu obieżyświatów. Doskonale sprawdzają się również na sezon wakacyjny. Oto 10 gadżetów reklamowych związanych z podróżami, które mogą pomóc w promocji Twojej firmy! Continue reading
Brief w kampanii influencerskiej – czy to konieczność?
Czy dobra kampania influencerska musi być oparta twardo na briefie, wytycznych oraz dos & don’ts? Czy jest jeszcze miejsce na kampanie marketingowe, w których twórcy mają swój głos, tworzą je na podstawie własnych przekonań i doświadczeń? Continue reading
Razem w stronę eko
Czy czasopisma mogą być EKO? Jak wygląda ekologiczna rewolucja w ich produkcji?
Negatywne zmiany środowiska, które dzieją się na naszych oczach, nie pozostawiają żadnych złudzeń. Czas refleksji, rozważań oraz snucia planów dotyczących poprawy stanu Ziemi już dawno minął. Continue reading
Internauci wzywają do bojkotu firm, które zostały w Rosji – najczęściej Leroy Me
Opinie Internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, spadają na łeb i na szyję. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37, a nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Dzięki decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi. Continue reading
Business Edge tworzy zespół redakcyjny
Jacek Brzeziński objął stanowisko – Head of Content, czyli szefa redakcji w Business Edge, warszawskiej agencji marketingu B2B i content PR. Jego misją jest utworzenie zgranego, merytorycznego zespołu, który odpowie na rosnące zapotrzebowanie klientów firmy na wyspecjalizowane materiały wspierające sprzedaż, marketing i działy HR. Continue reading