W ostatnim czasie złapałam się na tym, że coraz rzadziej mam ochotę na spędzanie kilkudziesięciu minut w sklepach i przeglądanie produktów, a coraz częściej proszę o katalog. Podobnie u kosmetyczki i fryzjera czy w szkole językowej. Stos katalogów na garderobie w przedpokoju się powiększa, ale w wolnej chwili przeglądam, rozpoznaję rynek, porównuje oferty. Jakież było moje zdziwienie, gdy jeden z mniejszych w moim mieście salonów meblowych nie miał katalogów, a jedynie pojedyncze ulotki różnych firm.
Zdjęcie + opis
Wybierając meble do salonu, już na wstępie odrzuciłam ofertę 'sklepu z ulotkami’, mimo że jedna z kanap przyciągnęła moją uwagę. Ponad wszystko cenię jednak profesjonalizm. Uważam, że każda nawet mała działalność gospodarcza powinna oferować klientowi profesjonalnie wykonane katalogi, z aktualnymi cenami oraz opatrzone datami. Pewnie myślisz, że to zbędny koszt dla Twojej firmy, a przecież jest kryzys. Nic jednak bardziej mylnego, przygotowanie katalogów, wcale nie musi być kosztowne. Możesz wykonać je sam. Wystarczy dobra drukarka i umiejętność robienia zdjęć produktów, ewentualnie usług, a i przyda się opatrzyć każdy produkt chwytliwym opisem. Niezbędnym sprzętem w firmach są laminatory. Dzięki nim tworzymy bardziej profesjonalną ofertę usług. Laminowane karty z produktami bądź też usługami powinny być dostępne dla klientów obok katalogów, by w czasie oczekiwania mogli zapoznać się z ofertą firmy. Profesjonalne przedstawienie oferowanych produktów i usług, wpływa pozytywnie na myślenie o marce. Dlatego jeśli nadal zamiast katalogów stawiacie na pojedyncze ulotki, może pora pomyśleć o zmianie?
Tanie laminatory
Wracając jeszcze do laminatorów, to dodam tylko, że mają one bardzo szerokie zastosowanie w prowadzeniu działalności. Ułatwiają przechowywanie dokumentów, zachowują je w stanie nienaruszonym i zmniejszają koszty przygotowania materiałów reklamowych. To inwestycja, która szybko się zwraca. Jeśli chodzi o cenę, to dobry kupimy już za 100 zł.