Przepis na skuteczną reklamę

Comment

Libtech O reklamie

Jak mantrę marketingowcy powtarzają 'reklama dźwignią handlu’. To fakt, bo jeśli nikt nie wie o naszym produkcie czy usłudze, to nie stanie się naszym klientem. Nawet najbardziej innowacyjny produkt sam się nie sprzeda, potrzebna jest dobra reklama, która dotrze do określonej grupy odbiorców. Jaki jest przepis na skuteczną reklamę? Czy istnieje w ogóle coś takiego? I czy każdy z nas może stworzyć samodzielnie reklamę, która przyniesie widoczne rezultaty?

Źródło: nzs.uni.wroc.pl

Nie mam pomysłu…. 

Największy błąd, jaki popełniamy przy tworzeniu choćby samego hasła reklamowego, to niecierpliwość. Pomysł wpada zazwyczaj do głowy wtedy, kiedy najmniej się go spodziewamy. Siadając z kartką papieru i ołówkiem, możemy przesiedzieć kilka nocy, a chwytliwe hasło nadal będzie niedoścignione. Pojawi się w głowie, gdy otworzymy swój umysł, zaczniemy słuchać innych. Świetną metodą jest burza mózgów. Wszystkie swoje pomysły, które wydają Ci się być atrakcyjne spisuj, mogą się jeszcze przydać.

Klient ceni wygodę

Pamiętaj, że współczesny klient to przede wszystkim człowiek wygodny, nastawiony na komfort, dobre samopoczucie. Odwołanie się w reklamie do pozytywnych emocji, to jeden z ważniejszych aspektów skutecznej reklamy.

Bądź innowacyjny, twórczy i…

Kreatywność wyróżni Twoją reklamę spośród setek innych. Nie idź tą samą drogą co wszyscy, nie poruszaj się po znanych, bezpiecznych torach, a spróbuj wypłynąć na szerokie wody. Innowacyjna reklama pozostaje w pamięci, razem z marką i produktem.

Stworzenie dobrej reklamy wymaga czasu i pracy, ale efekty są zaskakujące, dlatego warto pomyśleć o nowej reklamie, jeśli wciąż towarzyszy Ci ta sama od kilku lat.

Dodaj komentarz