Reklama digital signage – śmierć tradycyjnych bilbordów?

Comment

Libtech O reklamie
Reklama

Nowoczesne, prestiżowe rozwiązanie marketingowe. Reklama digital signage, określane w skrócie DS, to najszybciej rozwijający się segment rynku reklamy zewnętrznej. To świetny sposób na przebicie się dla małych i średnich przedsiębiorców. Prowadzisz biznes? Może to czas by pomyśleć o nowych kanałach komunikacji z klientem.

Digital signage, czyli co?

Reklama.

Źródło: ledthai.net.

Tradycyjny bilbord każdego dnia prezentuje tę samą treść. Reklama zazwyczaj wisi kilka tygodni jak nie kilka miesięcy. Nudny, statyczny obraz przestaje spełniać swoją rolę. Znacznie skuteczniejszy jest marketing, gdy firma wykorzystuje ekrany multimedialne, które usytuowane są w atrakcyjnych punktach, w galeriach handlowych, na przystankach, parkingach, w pobliżu często odwiedzanych instytucji. Atrakcyjna reklama to jasny i czytelny przekaz. Możliwość dotarcia do dużej grupy społecznej, w tym konkretnej. Wyświetlana treść ulega zmianie, gdy tego chcemy. Reklamę można zmieniać zdalnie z dowolnego miejsca, to wygoda, komfort i oszczędność dla przedsiębiorcy.

Reklama digital signage ma swoje zalety

Reklama digital signage.

Źródło: pl.pinterest.com.

Zmiana na bieżąco to nie tylko atrakcyjniejsza reklama, ale możliwość przekazania istotnych informacji bardzo szybko, dotyczących promocji, konkursów, obniżek cen, rabatów dla określonych klientów. Zmiana reklamy nie kosztuje tyle, co wyklejenie bilbordu kolejnym plakatem. Niebanalna forma przyciąga wzrok znacznie bardziej niż tradycyjny bilbord. Firma wyróżnia się na tle konkurencji.

Reklama digital signage staje się coraz popularniejsza, warto się rozejrzeć, gdzie można w naszym mieście wyświetlać reklamę swojej firmy.

Źródło głównego obrazka: pl.pinterest.com.

Dodaj komentarz