Tani marketing, wykorzystaj potencjał internetu

Comment

Libtech O reklamie
Marketing internetowy

Narzekasz na brak klientów, a konkurencja się rozwija? Pora pomyśleć o wykorzystaniu sieci do zwiększenia świadomości Twojej Firmy w społeczeństwie. Zadbaj o stałych klientów i spróbuj dotrzeć do nowych, wykorzystując najtańsze narzędzie komunikacji, czyli internet.

internet

Źródło: vendevor.com

Strona WWW bogata w informacje

Twoja firma specjalizuje się w określonych usługach, klient nimi zainteresowany poszukuje informacji, ciekawostek, nowości. Zadbaj o to, by strona internetowa była nie tylko prezentacją usług firmy, ale oferowała dostęp do bezpłatnych, ciekawych z punktu widzenia klienta treści. Dobrym pomysłem jest prowadzenie bloga, dzielenie się przemyśleniami dotyczącymi pracy, aktywne włączanie internautów do dyskusji. Ponadto wpłyń na poprawę użyteczności Twojej strony WWW. Zdarza się, że małe firmy mają bardzo ubogie, a zarazem opornie działające strony. A to wpływa na odbiór firmy, a zarazem chęć skorzystania z jej usług! Popracuj nad nawigacją strony oraz zadbaj o codzienne nowości. Możesz pokusić się również o subskrypcję dla zainteresowanych.

Aktywny udział na portalach społecznościowych

Profil firmy, profesjonalnie prowadzony, atrakcyjny z punktu widzenia klienta, jest tak samo ważny jak dobrze zrobiona strona WWW. Zaprezentuj swoją firmę, pokaż ją, dodaj zdjęcia biura, przedstaw pracowników, zaproponuj korzystanie z usług online, jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów bądź oferujesz usługi, które mogą być wykonywane online.

Ponadto udzielaj się na forach, dołącz do grup dyskusyjnych. Nie poddawaj się w swoich działaniach, konkurencja jest duża i walka o klienta nie jest dziś łatwa. Pamiętaj, że marketing internetowy nie wymaga dużych nakładów finansowych, a jedynie Twojej kreatywności i czasu.

Pamiętaj też o nowoczesnej platformie do obsługi faktur online – skorzystaj z  Flow4You (https://f4you.pl/)

Dodaj komentarz